fredag den 10. juni 2011

LORTE Ø

Overskrifter siger alt.

Sidste torsdag tog jeg til sjælland, hvor der var licens løb ved Præstø. Vi tog afsted i god tid, men desværre var der MEGA kø på sydmotorvejen til lolland-falster. Vi sad i kø i 1 time og det kostede starten for os. 3 minut for sent til start!!!! Meget surt.
Kristian og jeg jagtede feltet i 2 omg. a 25 km inden vi faldt tilbage til C feltet, her rullede vi rundt med dem. Vi fik kørt 100 km med 40 km/t, så okay træning. 1 omg. havde vi 42 km/t imens vi jagtede B feltet.

Søndag deltog jeg i Rands fjord rundt, som er et motionsløb på 120 km. Løbet er med samlet start og med førerbil foran hele løbet, så sikkerheden er i top. Allerede fra start sad jeg forrest, så jeg ikke styrtede eller missede et udbrud.
Efter små 10 km kom jeg afsted med Niels-Henning og Kristian, som begge kører for Odder. Vi fandt et perfekt samarbejde med det samme. Vi så aldrig feltet igen og kom hjem ca 6-7 minutter foran feltet.
Vi kørte ikke om sejren til sidst, da det var for farligt inden i byen samt at der alligevel ikke bliver kåret en vinder.
Alt i alt, super god træning i godt vejr og mange bakker, bla. munken :)

Den kommende weekend er der 3 løb i Pinsen. Jeg drømmer om SEJR og jer tror på det.

JEG VIL VINDE.
Kryds fingre :)

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar