onsdag den 19. maj 2010

Skadet!!


Hjemme igen!


Ja, det skrev jeg også for 14 dage siden, hvor vi kom hjem fra Gardasøen. Men denne gang er vi netop hjemvendt fra det meget varme Egypten. Jeg var afsted med hele svigerfamilien på en rigtig hyggelig badeferie ved det røde hav. Vi havde perfekt vejr med alle dage +35 grader i skyggen, så det var meget varmt. Allerede kl 9 om morgenen var det over 30 grader.


Træningen i Egypten var selvfølgelig uden cykel (snøft, snøft), så jeg fik løbet nogle ture på hårdt underlag, som måske har givet mig en alvorlig skade. Min akillessene er total smadret pt, så jeg kan ikke gå normal. I morgen skal jeg til behandling og det SKAL bare virke.

Jeg fik også trænet 3 x 1 time på motionscykel i et MEGA varmt rum. Her drak jeg hver gang 1,5 liter varm på 1 time!!!!


Hjemme i Danmark har jeg udover min ødelagte akillessene også fået diarre, så det går ikke helt efter bogen. Derfor har jeg også sat mine mål ned for den kommende weekend.


På lørdag gælder det Silkeborg, mens mandagen er den klassiske rute i Hammel, hvor vi skal en tur på Pøt Mølle bakken. Målet er bare god træning og gerne med feltet hjem. Sidste år vandt jeg i Silkeborg, så der håber jeg igen på en god figur, men........sygdom, skade og ferie er ikke den bedste optakt. Hammel ruten har jeg tidligere også kørt godt på, så jeg håber......og drømmer om en god weekend. Selvtilliden er desværre væk!!!


Søndagen står i familiens tegn, da vi skal holde Marcus's 8 års fødselsdag. Utrolig, som tiden flyver, dvs. om 10 år kan han køre sin gamle far til cykelløb :-)


Jeg skriver igen efter pinseløbene.


Peter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar