tirsdag den 20. april 2010

FERIE!!!

Jubiiiii, nu er det snart ferietid.

På fredag drager jeg til Italien sammen med familie og det meste af FCC og FTT. Vi bliver vist ca 80-90 ialt .
Mit mål med træningslejren er nogle gode træningskilometer samt et sjovt Pradaløb om onsdagen. Jeg får virkelig hård kamp i år, så det bliver spændende!!!

I weekenden var jeg til dobbelt løb i Rødekro og Sønderborg. Det var 2 meget hårde løb pga vinden, da begge ruter ellers ville være nemme. Vinden betød ALT i begge løb, så derfor endte jeg begge dage i 2. gruppe. Det blev til nr 13 (1 point) og nr 17 om søndagen. OK tilfreds, men så heller ikke mere. 96 km lørdag og 104 km søndag.
Lørdag sad jeg forkert i vinden, mens min plan om søndagen ikke gik efter planen. Jeg vil være passiv på de første 2 omg, men her kørte udbrudet :-(

Næste løb bliver måske Nyborg 2 maj.

Nu gælder det Gardasøen!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar