søndag den 14. marts 2010

Viking cup

Endelig lidt forårsvejr i luften. I LOVE IT........(med Ole Henriksen stemme)

Lørdag deltog jeg i FTT's interne Viking cup, hvor jeg blev nr 4 på en rute ala Paris-Roubaix. Vi skulle køre 4 x 10,5 km på en hård rute med 2 stykker med grusveje. Ruten var meget tung pga smeltet sne fra den sidste uges tøvejr, så det blev en hård dag. Jeg havde planlagt det som et hårdt træningsløb, så inden starten havde jeg allerede kørt 2 timer.
Starten gik og ret hurtigt kommer 4 mand afsted (bla. Simon GB, som "skulle" starte stille på 1. omg....NOT!!) Jeg lukkede hullet op til de 4 ryttere alene, men det kostede mange kræfter på min tunge MTB cykel.
På 2 omg. falder jeg af igen og er alene indtil sidste omgang, hvor 2 ryttere kommer op til mig. I mål bliver jeg som sagt nr 4, da 2 fra fronten var væk. Kurt Sørensen vandt foran Torleif, Søren og mig.
Ialt fik jeg kørt 4 timer.

Søndag blev en stille tur sammen med FCC. Det var en blandet flok ryttere som stillede til start kl 10, så det blev en hyggetur rundt i trekantsområdet med nogle gode bakkespurter, hvor benene blev testet. Igen i dag blev det til 4 timer, men denne gang på vinterraceren, som ruller 100 gange bedre end min MTB selv med indlæg m.m.

God træningsweekend i godt vejr. Til sidst blev dagen sluttet af med at FCK vandt 2-0 over Brøndby!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar