tirsdag den 2. marts 2010

Hård lørdag.

Yes, Sir!! :-)

Jeg er kommet godt igang med min lørdagstræning. Denne lørdag kørte jeg 3.3o time med FTT/FCC med nogle gode intervaller, hvor jeg led på min mtb. Hjemme igen til lidt hvile inden jeg kl 17-20, hvor jeg kørte 3 timers spinning. Ialt 6½ time denne lørdag, så kroppen var godt brugt ;-(

Formen er godt på vej op, men jeg halter lidt efter især Simon GB, som virkede træner igennem til denne sæson. Han kørte monster stærkt i lørdags, så han er dark horse til Prada uge 17. Odds 1,50 pt.

Mit løb blev holdt lidt nede pga det fine cykelvejr, men måske næste weekend alt efter vejr og vind.

Vores fællestræning lørdag og søndag er et stort hit i år. 25 lørdag og 12 søndag, så et flot deltagere antal. Nogle kommer på Mtb , cross eller vinterracer, så det er lidt svært at vurdere ens styrke, når cyklerne ruller meget forskelligt. Jeg håber min cykel ruller dårligt, så jeg er flyvende til foråret. Jeg drømmer!!!!!!

Ellers rundende jeg lige en fødselsdag i søndag. Hip, hip og x antal........jo, jeg er snart gammel!!!

Hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar