tirsdag den 9. marts 2010

Lidt mere sne.....

Marts måned er endelig startet, men vi har ikke set meget til foråret........endnu!!

Lørdag formiddag havde jeg planlagt en god tur sammen med klubben, men et stort snefald fredag aften ødelagde de planer. ØV!!! Jeg prøvede en kort tur, men det var lidt for spændende!!
Derfor blev weekendens træning ikke helt efter planen, men jeg fik cyklet nogle timer. Min form er ikke helt, hvor den skal være pt, da jeg stadig mangler nogle gode lange landsvejsture.

Da vi nærmer os sæsonstarten er jeg stoppet med styrketræning, dels pga. det, men også fordi jeg ikke har tiden til det mere. Hver mandag har jeg 2 hold spinningstimer og det giver ikke plads til styrketræningen.

Den kommende weekend håber jeg på snefri, men DMI lover igen sne op til weekenden og det spiller TOTAL MINUS!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar