tirsdag den 24. marts 2015

Træningscykelløb, 5,6 km løb og besøg på cykelbanen.

Nu nærmer vi os sæsonstarten 2015........men vi kan komme tættere på endnu :)

Her 2½ uge før det første løb køres i Nordjylland begynder formen at finde vej frem.

Jeg kørte sidste lørdag test løb på rands fjord ruten, samme rute som sidst, dvs 5 x 15,6 km og det gik meget bedre.
Feltet var denne gang også meget stærkere, da både Cult rytteren Rasmus Guldhammer og Team Coloquick rytteren Aske Vorre var til start. De holdt godt sammen på feltet indtil næstsidste omgang, hvor de åbnede lidt op. Jeg kom hjem i 2.gruppe igen, så det var perfekt. Knap 37 km/t på dagens rute, hvor vinden igen drillede.
Dagen efter tog jeg til motionsløb i Taulov, hvor jeg skulle forsvare min sejr fra sidste år på 5,6 km ruten. I år var der desværre en hurtig Skive løber, som jeg ikke helt kunne følge. Han vandt med 1 min foran mig. Min tid blev 20,30 min for de 5,6 km. 3,39 min pr. km. Helt okay på denne årstid/rute/vejr samt med ca 120 km i benene fra dagen før.

I sidste uge rundende jeg årets højeste km antal, da det blev til 397 km, bla 151 km i onsdags og ca 145 km i søndags. Søndagen gik med cykel til Odense (54 km), ca 35 km på den nye cykelbane med god fart, inden vi tog turen hjem til Fredericia (54 km igen). Det gav lidt trætte ben :)

Selve oplevelse i Odense var SUPER. Sjovt, hårdt og anderledes på en cykelbane. Måske noget jeg vil overveje til efteråret.

Lidt billeder fra Odense Cykelbane.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar