tirsdag den 10. marts 2015

Første træningsløb

Lille status besked fra mig:

I lørdags afholdte FCC et lille træningsløb på 5 x 15,6 km rundt om Rands fjord. En hård rute med lidt bakker og godt med vind!!
Mit mål var en god gang træning i den høje ende af pulskurven.....og det fik jeg!!

Løbet var lidt atypisk, da det ret hurtigt blev sat i forskellige grupper. Jeg endte i 2.gruppe fordi jeg læste løbet helt forkert, men skidt med det. Vi fik 4½ omgang rulleskift først 5 mand, så 4 mand og til sidst kun Bo, Morten A og mig. Vi lå tæt på 1. gruppe (4 mand) under næsten hele løbet, men fangede dem aldrig.
Ialt 77 km, med 35,6 km/t i snit og pulssnit på 160. (højt)
Efter løbet fik jeg rullet lidt mere, så jeg i alt kom op på 124 km.

Søndag formiddag var jeg af sted igen sammen med FCC. Denne gang "bare" en jævn tur til Egtved i stiv modvind inden vi rullede hjem. Igen endte jeg på 124 km med godt trætte ben.

Den kommende weekend er der igen træningsløb på samme rute, som i lørdags. Måske stiller jeg op, men jeg er også tilmeldt 5 km motionsløb dagen efter, så......

The end

Ingen kommentarer:

Send en kommentar