fredag den 22. august 2014

Point i Vejle

Sidste weekend i Vejle og Sønderborg.

Først Vejle løbet.

5 omgange var løbet, hvor jeg var meget passiv indtil de sidste 2 omgange, hvor jeg prøvede en del, men heldet var ikke helt med mig i dag.
Jeg blev dog nr 9 til sidst, da jeg var låst pga klubkammerat som var af sted. Det positive var gode ben, god form samt at jeg blev nr 2 i hovedfeltets spurt!!! Det er vist aldrig sket før.

Dagen efter var det Sønderborg løbet. Vejret var ganske forfærdeligt med hård vind/blæst samt massiv regnvejr!!! Moralen og lysten var helt i bund, så jeg var allerede knækket fra start.
Efter ca. 4 km kommer det første stykke med sidevind og her sidder jeg TOTALT forkert. Der bliver lavet huller og jeg gider intet. Min puls er lav, så der masser af kræfter, men hovedet er på 0 i motivation.
Jeg kommer i 2. gruppe, som jeg følger i 3 omgange inden mit løb slutter 1 omgang før mål.
IKKE mere cykling i dag......og aldrig, hvis der havde været en frisk køber til min cykel :)

Den kommende weekend er cykelfri pga børne/ungdoms DM i Middelfart, men næste weekend er det Kolding og Haderslev. 2 fede løb.
Mål top 3. BUM.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar