torsdag den 20. juni 2013

Stadig skadet...........SKOD

Skadet:

Det går ikke meget fremad pt. Jeg har været til fys 2 gange med min højre achillessene, laver øvelse hver dag, smører felden på m.m. Men der sker ikke noget. Achillessene er noget lort, når den er skadet. Det tager lang tid inden der kommer forbedring, så lidt tålmodighed skal der til og det er jeg dårlig til.

Min træning er derfor lavet om til crosstrainer, cykling samt at jeg har sat træningstimerne ned. Cykling bliver det dog kun til hvis vejret er god. Lysten er stadigvæk MEGET lille, så der kommer nok intet licens comeback til efteråret. Jeg håber stadig på mit løb.
Crosstrainer er hårdt, da jeg laver nogle gode intervaller, så tiden ikke føles så lang, desuden hjælper lidt musik i ørerne også :) Crosstrainer er det tætteste jeg kan komme løb, når jeg er skadet.

I den kommende weekend gælder det årets cykeloplevelse, da jeg skal til Race24 på Ring Djursland. Le Mans for cykler, 3 mand pr. hold og 24 timer. Vi starter lørdag kl 15 og planen er 2 timer pr. mand inden der skiftes ud. Jeg gælder mig - det bliver hårdt, spændende, sjovt og sikkert meget mere.
Vores mål til løbet? Der kommer nogle stærke hold, så vi skal bare følge med så lang tid vi kan. Om det bliver top 10, top 25 eller??? Bare vi har det sjovt og kæmper det bedste, så er jeg tilfreds.

Se mere på : http://www.race24.dk/

 Live opdate på : http://www.mintilmelding.dk/event/2013RACE24/udsolgt.php

God weekend til alle.

Vi ses.
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar