søndag den 9. juni 2013

Sejr og skadet

http://www.jv.dk/artikel/1580039:Billund--Se-alle-billederne-fra-Engsoeloebet?image=55

Billede fra engsøløbet, som jeg vandt i søndags.

Engsøløbet har altid stået som et stort løb for mig. Jeg har deltaget 5-6 gange og min bedste placering har været som nr 2, men i år lykkes det med sejr!!

1000 deltager var klar kl 10 og jeg fik en god start. Ret hurtigt lå jeg nr 2, men tog fronten efter knap 700 m, herefter løb jeg alene. Jeg vandt sikkert løbet med 18 sek foran Martin Christensen, Billund . Desværre var der et lille men, da jeg fik en kedelig skade efter 5 km. Min achillessene gik helt i stykker og jeg havde nær aldrig kommet hjem til stregen. Jeg burde være udgået!!! 
Efterfølgende har jeg humpet rundt fra søndag til onsdag og først i torsdag kunne jeg gå lidt normalt igen. Løb er derfor sat på stand by. 
Nogle hviledage har også været godt for benet, så første træning igen var i fredags, hvor jeg fik trænet på cross Trainer.
Lørdag og i dag søndag har jeg cyklet 110 km og 100 km, så nu er jeg også træt. I dag var jeg til Munkebjerg Classic, som jeg vandt sidste år. Men, men, men........cykelformen er ikke god i forhold til 2012 sæsonen, så det var hårdt. Jeg blev vist nr 7 , men sad med i fronten indtil opløbet på munken. Okay, træning i dag selvom en kraftig forkølelese driller meget.

Næste stævne er race24 på ring Djursland om 14 dage. Tørvejr...tak ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar