fredag den 15. marts 2013

Jetlag m.m.

Nu har jeg snart været hjemme i 14 dage og foråret er stadigvæk ikke kommet!!! Den kommende uge lover de snestorm.......savner varmen sååååå meget. Hele Europa er frossen ned lige nu!!

Tænk hvis jeg vandt i lotto :)
Nå, men sådan er det. Livet går videre. Foråret skal nok komme.......

Efter hjemkomsten har jeg døjet med jetlag, men er nu helt over det. Nu er jeg kun oppe 1 gang om natten, men det er vist pga alderen.....

Træningen er gået fint. Jeg får løbet nogle gode turer og min spinning er startet igen.
Pt.træner jeg ca 5 gange løb, ca 50 km pr. uge + 1 times spinning, dvs 1 hviledag typisk onsdag eller torsdag.
Intervallerne har jeg holdt lidt igen med efter USA turen, men starter nok op i næste uge. Benene virker klar igen til lidt hård træning.

Jeg har lagt nogle billeder ind fra Daytona ½ marathon og der skulle gerne komme lidt flere fotos fra de andre løb.

Mine gl. cykelvenner drager enten til Silkeborg eller Tyskland næste weekend. Uha, vejret siger TERMOTØJ, masser af termotøj på kroppen.

God weekend og træning til jer.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar