mandag den 25. oktober 2010

SKADET ;-(

SKADET.

Det går ikke godt for tiden. Hele kroppen er på nedtur, da min achillessene ikke har det særligt godt. Jeg kan løbe ca 2 gange om ugen, men ikke mere end ca 4-5 km pr gang.
I går, søndag, var jeg i haven og her fik jeg desværre ondt i højre skulder. Det gør sindsygt ondt, så jeg er på piller pt. Mit lænd er et andet problem, som jeg de sidste 20 år har døjet med. Lige nu er det også slemt, så mit energi/humør barometer er ikke godt lige nu. Og det blandet med det kedelige efterårsvejr, så............
HELDIGVIS er der rytterfest i FCC på fredag, hvor der skal nydes lidt god mad, drikkes lidt spurt samt fortælles en masse røverhistorie fra 2010 sæsonen.

Min træning er der ikke meget at skrive om. Jeg var ude på 3 timer i lørdags i dejligt blæse vejr heldigvis ikke så meget regnvejr :-)

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar