tirsdag den 12. oktober 2010

Igang igen.

12 okt 2010.

Nu er den hårde vintertræning startet igen. I lørdags var jeg ude i 2½ time på cyklen, hvor det meste blev holdt i jævnt tempo. Vinden var kold, cyklen ruller ikke så godt og det blæser!!!! Det er en hård tid for ens motivation :-)

I søndags var vi til barnedåb, hvor min lille nevø fik navnet André. Tillykke til ham og hans forældre Michael og Winnie. Det var en rigtigt god dag med masser af mad :-) og hygge med familien. Marcus fik drukket 6 flasker cocio, som hans højdepunkt for dagen. I kirken var der 2 stk dåb, hvoraf den ene var et meget ungt par. Vi havde forventet at Kanal 4/ De unge mødre stod udenfor kirken, men nej......De var der ikke.

Min træning går rimeligt. Jeg har stadig meget store problemer med min achillesse, så jeg kan ikke løbe uden smerter ;-( Derfor bliver det højst til 1-2 gange om ugen af ca 4-5 km let løb.

Nyd det flotte efterårsvejr.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar