lørdag den 28. juni 2014

Undskyld.......

Undskyld........ IGEN er der gået laaang tid siden sidste opdate.

MEN her kommer den korte udgave.

Siden sidst:
5 juni. ½ marathon i Horsens. Jeg blev nr 3 i 1.21.40 på en hård rute, 2 gange rundt om Bygholm søen. Det var i skybrud, så den sidste omgang var meget glat, våd og kold.
Fint tilfreds med løbet.

9 juni. Motionscykelløb i Hammel. Jeg blev nr 5 efter et godt løb. Vi kørte 3 omgange på samme rute som licensløbet. Desværre dummede jeg mig i spurten, så jeg kun blev nr 5 selvom jeg var nr 1 indtil 80 m før mål! Øv.

10 juni. Tunge ben, men klar til Havbundsløbet. 11 km fra Mandø til fastlandet, dvs. 4 km på havbunden, hvoraf de sidste 2 km var i 20-30 cm havvand!!! Stor oplevelse, som KLART kan anbefales til alle. Jeg blev nr 4 på en meget, meget varm dag. Tilfreds med tiden, som var bedre end vindertiden fra 2013, men i år kun til 4. pladsen.

15 juni. Munkebjerg Classic. Motionscykelløb. Jeg blev IGEN lige uden for podiet, dvs. nr 4. Selve løbet gik godt, da jeg var med i alt, men sad for langt tilbage på sidste nedkørsel, hvor der blev lavet hul.Til gengæld vandt jeg spurten på Ilbækstrandvej, så jeg fik en spurttrøje med hjem :)

21 juni. Sæbekasse DM i Kbh. Håbet og drømmen handlede om de 25.000 kr til Spies, men vi havde ikke en chance i løbet. Ruten var kun 100 m rundt, dvs sving, sving og sving hele tiden. Min gode løbeform kunne ikke bruges til en pind, som i Svendborg hvor der var 100 m ligeud inden 100 m ligeud igen. Her var der masser af tid til at overhale.
Nå, men vi havde en god og hyggelig dag.
PS. Vi var færdige efter indledende heats.

IKKE mere  i dag.
I morgen skal jeg til sidste løb inden sommerpausen. Det er ½ marathon i Hvide Sande, dvs. 21 km i sand!!! Kun sand.......Tror det bliver MEGA hårdt!!!

God sommer :)

                                                             Havbundsløbet 2014

Ingen kommentarer:

Send en kommentar