fredag den 25. april 2014

Gardasøen / Cisano

Netop hjemvendt efter 8 dage ved Gardasøen sammen med FCC/FTT i lækkert sommervejr.

Vi var meget heldige med vejret i år, da vi ikke fik en dråbe regn på hele ferien. Vi havde mellem 18-23 grader hver dag, nogle dage lidt skyer om formiddagen, men vi var klar i korte bukser alle dage.

Træningen gik fint dernede. Jeg manglede dog lige de sidste 5-10% af hvad jeg plejer, så jeg kunne ikke vinde Prada i år. En anden ting var min motivation ikke var på 100 % og det koster. Bla. kunne eller ville min krop ikke helt op i pulsværdier, som jeg burde kunne. Min max under hele ferien var kun 174 og den burde kunne presses op på 180-182. Øv!!! Min hovedet ville ikke. Prada kørte jeg med 166 i snit, hvor jeg for 2 år siden havde 172 i snit.

Alt i alt fik jeg kørt 528 km og 8650 højdemeter på turen. Løb blev det kun til 1 gang, så......ikke godkendt. Det var 7 km langs vandet om tirsdagen inden Prada. Jeg prøvede at sætte mig op til løbet, men....nej.

Onsdagen var Prada dag. Vi kom hurtigt 5 mand af sted, Mikkel, Jacob, Bo, Cramer fra Greve og mig. Vinden, tempoet og rykkerne undervejs kostede hos mig, så det blev kun til 5. plads i ca. 53,30.  Benene var ikke bedre! Min dårligste tid EVER i mine 9 forsøg. Faktisk var min tidl. dårligste tid nok til vindertid i år!!!
Nå, men vi havde det sjovt :) Efter løbet tog vi Gardaland med alle de unge.

Hjemme i DK kommer altid en nedtur for mig. Jeg ved ikke om det er opstart på jobbet, vejret i DK eller bare træthed, men det er det samme hvert år. Jeg gider IKKE en skid!!! Cyklen har ikke været ude i denne uge, men heldigvis er det blevet til nogle løbeture i skoven. På søndag SKAL jeg ud på rammen. Jeg satser på en lang tur, dvs. + 100 K.

Den næste måneds tid skal jeg løbe nogle motionsløb og målet er ikke sejr, men at pulsen kommer på max. Jeg skal kunne presse kroppen igen 100 %. Hovedet SKAL ville det!! Jeg håber og tror på det :)

God træningslyst til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar