mandag den 9. januar 2012

Godt nytår

Hej alle.

Velkommen til 2012!!!

Hvilken fantastisk vinter vi har haft indtil videre!!!! I sidste weekend havde vi 6 grader og kun ganske lidt regn........Jamen, det er vildt. Ingen kolde tæer, kolde fingre, frosne drikkedunke og ingen glatte veje!!! Nu gælder det bare om at det blive April måned, så sæsonen kan starte igen.

Jeg har søgt licens i Fredericia CC igen efter et enkelt år i Odder. Opholdet i Odder blev desværre lidt kort, da vores hold gik lidt istykker, da Thue stoppede i maj måned. Vi manglede en mand, som kunne holde sammen på os.
Jeg starter igen i B, hvor årets mål må være en oprykning til A. Tæt på 2011, mon det lykkes i 2012? 50/50, men jeg tror på det. I år bliver jeg helt alene, som eneste B rytter i FCC, så måske får jeg flere chancer end sidste år?
Målet: 2 x top 3, gerne 1 sejr samt oprykning.

Træningen er startet godt. I weekenden fik jeg kørt 4½ t lørdag og 4 t søndag, så det tegner godt.

På lørdag har vi en lille test, da der er 3 .afd. af paris-roubiux cuppen. Løbet er kun på ca 33 km, så den står nok på 1 times træning inden løbet samt 1-1½ time bagefter. Løbet er kun for sjovt, så der skal bare leges lidt på min cross cykel :)

God træning til alle.

Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar