torsdag den 27. oktober 2011

Lidt liv.........endnu :)

Hejsa.

Nå, jeg må vist hellere til tasterne igen :)

Sæsonen er lukket og slukket, men alligevel får jeg trænet lidt. Det bliver dog mest til løb i skoven, mens cyklen kun får en tur lørdag eller søndag formiddag og IKKE i noget vildt tempo!!
I søndags var jeg af sted med klubben, hvor der blev kørt lidt for stærkt efter årstiden. Det gider jeg simpelhen ikke i okt-nov måned. Jeg kan tydelig mærke, at min krop har brug for denne løbs/interval pause inden det bliver vildt igen fra januar :)

Jeg har været til et par små løb. Bla. cross løb i Middelfart på ca 12 km, som var et løb ala mandehørm. Det var et vildt løb med bla. 3 gange i lillebælt!!! Det var pænt koldt!!! Jeg blev nr 9 selvom jeg mest tog det som et hyggeløb, hvor der skulle leges lidt.

Hvad med næste år??

Ja, det er det store spg. Lige nu samler jeg motivation til 2012. Hvis jeg igen søger licens, så kan det kun blive i  B klassen, hvilket vil være min sæson nr 16!!!! Lige nu er jeg dog ikke sikker på 2012, da jeg overvejer flere muligheder. Tiden og vinteren må vise hvad jeg skal. Desuden skal jeg også vælge mellem Odder eller at søge tilbage til Fredericia. Opholdet i Odder var godt og har givet mig en masse, men desværre manglede holdet Thue efter han stoppede i maj måned.

Ikke mere i dag. Nyd de sidste "lyse" eftermiddage inden vi får vintertid. Måske man skulle gå i vinter hi????

Hyg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar