tirsdag den 25. januar 2011

God træningstur

I weekenden fik jeg kørt en god træningstur lørdag på 135 km. Søndagen blev lidt mere stille, da formen måske ikke helt var i top. Søndag blev kun til lidt styrke + spinning.

Lørdagens træning var sammen med FTT/FCC, hvor vi kørte lidt tempo i ca 35 km. Det blev lidt hårdt til sidst, da det kun var Torleif og jeg som tog føringere. Bagefter cyklede jeg 2 timer alene, så jeg rundende 135 km. Godt smadret den sidste time ;-(

Næste weekend skal jeg på træningslejr med Odder cykel klub i Sondrup. 2 dage med knald på, hvor det nok skal blive meget hårdt, men jeg glæder mig. Jeg skal desuden møde resten af A/B truppen :-)

Læs om mit nye hold på:
http://oddercykelklub.dk/nyhed_vis.php?id=2151&menu=ock

God træning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar