onsdag den 24. februar 2010

Uge 7

God træningsuge

Uge 7, som slutter om knap 2 timer, har været en fin træningsuge for mig.
Jeg har fået kørt nogle gode intervaller samt løbet nogle lange ture. Det eneste som mangler er de lange tur på over 3 timer på cyklen, men det halter noget pga vejret. Jeg fryser alt for meget når det kommer over 3 timer
Mine intervaller foregår på spinningscyklen, som ikke er det bedste redskab, men pga glatte veje er det mere sikkert for mig. Typisk nogle 1 minutters intervaller i højt tempo.

I dag har jeg været ude i 3 timer på min MTB, men jeg har ingen fart i benene. Jeg føler at cyklen suger alle min kræfter, så jeg ser MEGET frem til forårsvejr som er lig med at racercyklen skal frem og nogle færre lag tøj på kroppen.

Ikke mere for denne gang.
HyggePeter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar